20120711

Darmowe kosmetyki ? - Why not! And my casual version ;)

autor:  Pudlo Manka


Kiedy czytam jak to u Was nie gorąco i słonecznie nasuwa mi się tylko jedna myśl - DLACZEGO U MNIE NIE (!) :)). Nie nacieszyłam się jeszcze latem, jestem zdecydowanie za blada, a słońca jak na złość brak! Dlatego dziś outfit taki a nie inny ;).

Rurki połączyłam z luźniejszą górą, pod spodem moja ukochana bluzeczka George z działu dziecięcego :P. Okulary by utrzymać pozory trwającego lata i najwygodniejsze w świecie koturny :). 



Okulary - Allegro
Czarna bluzeczka - George
Bluzka - Next
Spodnie - Goodies
Buty - n/n



Korzystając z okazji, chciałam Wam się pochwalić moim pudełeczkiem ShinyBox , dostałam je wczoraj :).


W każdym pudełeczku znajduje się 5 mini produktów, czasem produkty pełnowymiarowe
tak jak w Lipcowym był jedwab do włosów z Delii :).

Oprócz tego:
- PHENOME zestaw 5 kremów po 5ml na różne rodzaje cery
- LANCASTER jedwabiste mleczko do ciała z filtrem SPF 15 o pojemności 15ml
 + KUPON RABATOWY -20% !
- W/w jedwab Delii, o cudownym zapachu mający na celu nieść ratunek włosom prostowanym, suszonym etc. pojemność 100ml :)
- WISE żel do mycia ciała 30ml
- LAVERA mocno nawilżający balsam po opalaniu  w 100% naturalny kosmetyk 20ml

Ja jestem bardzo zadowolona :). Pewnie jest Wam to znane wszem i wobec, ale napiszę dla osób które może o tym nie słyszały. Wystarczy zarejestrować się i zachęcać do rejestracji innych, za każdą zarejestrowaną na naszym linku polecającym osobę mamy 5 ShinyStar , a wystarczy 100 by otrzymać ZUPEŁNIE DARMOWE PUDEŁECZKO. Wysyłka na nasz adres również jest darmowa :).

Jeśli któraś z Was nie ma jeszcze konta zapraszam do rejestracji i tym samym pomocy mi w zbieraniu punktów :)).

Oto mój link polecający na który możecie się zalogować:




U mnie znowu zapowiada się na burzę :(. W dzień jakoś mogę to przetrwać, ale w nocy
ogarnia mnie paniczny strach, serce wali mi z całych sił, a w głowie mam tylko jedno
"zaraz we mnie walnie" :P. Tak wiem to głupie :P.

43 komentarze:

  1. i znowu ta świetna fryzura! Też chcę... :)
    Burze uwielbiam! Szczególnie te w nocy :) Nie wiem czym to jest spowodowane, ale bardzo mnie uspokajają i mogę spać jak niemowlę :D Może kiedyś wypadłam z wózka i teraz widać konsekwencje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten rozświetlacz w sztywcie, no ale niestety - miałam problem ze zużyciem, ciężki był i nie był jakoś szczególnie długo na twarzy, szybko się ścierał niestety. Rozjaśniacza z Bell nie miałam, ale z chęcią sobie go zakupie. Podkład - sprawdziłam na wizażu i co lepiej - ma bardzo dużo pozytywnych opinii a ja nawet o nim nigdy nie słyszałam. Gdzie go kupujesz? I dzięki za tak wyczerpującą odpowiedź :**
    ***
    Prześlicznie wyglądasz i okropnie zazdroszczę Ci włosków! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) U mnie też niestety pogoda się popsuła, a było tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te pudełeczko z kosmetykami:) Szkoda, że nie wysyłają za granicę... Masz fajnego bloga i ... super włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boskie to pudeleczko,zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się pogodą, u mnie jest to samo, ostatnio codziennie burza i ulewa, nie ma nawet jak wyjść na spacer :(
    Gratuluję Shiny Boxa, ja jakoś nie mam zapału na zbieranie tych punktów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny outfit podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :).
    Bardzo mi się podoba bluzeczka z Next-a :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna udana stylizacja :D
    Tak bardzo spodobały mi się twoje okulary, aż w końcu wzięłam i kupiłam sobie podobne :) Są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A może zrobisz tutorial odnośnie fryzury? Jak robisz taką wspaniałą objetość na czubku głowy? Wygląda bardzo ładnie. Tez tak chcę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic skomplikowanego i wbrew pozorom zrobienie takiej fryzury zajmuje maksymalnie 10 minut ;)Postaram się zmontować takiego posta ;). A aby uzyskać objętość tapiruję włosy na czubki, spryskuję lakierem i gotowe ;)

      Usuń
  11. U mnie też słońca brak, a nie nacieszyłam się nim jeszcze.. :(( strasznie podoba mi się Twoja fryzura, pasuje do genialnego outfitu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też jest zimno :( pogoda w kratkę, niestety... ale masz pomysłowo uczesane włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten jedwab z delii, jest nawet ok, ale miewałam lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię taką kolorystykę zestawów! Stonowaną i spokojną ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. tez zalozylam sobie konto na shiny box ale moi znajomi jakos nie klikaja w wyslany przeze mnie link i pewnie nigdy do mnie taki zestaw nie dotrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej wiary, a na pewno się kiedyś uda ! :)

      Usuń
  16. Fryzura rzeczywiście bardzo oryginalna ;) Mi najbardziej podoba się bluzka ;*
    Szkoda,że takie okularki jakie Ty masz mi wcale nie pasują..:( zawsze się nimi zachwycam,ale nie wyglądam w nich dobrze :(
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. casual version bardzo fajna. podoba mi sie tez fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wyglądasz :D
    U mnie się popsuła pogoda :c

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też jestem zbyt blada! piękne masz włoski i okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam Cię dzisiaj, byłaś na zakupach i wychodziłaś z Biedronki ;D Na żywo jesteś jeszcze drobniejsza i jeszcze ładniejsza ehohoh ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. thanks for visitng my blog and leaving a comment! love ur blog and outfits!

    хохо
    Diana
    double-ganger.blogspot.com
    twitter
    facebook

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz ,masz piękne włosy :)
    Fajne pudełko ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    web designers in bradford
    hire bike london
    affordable web designers in uk

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for your comment!
    You have a lovely blog, would you like to follow each other?
    Love,
    http://inass-myfashion.blogspot.nl/
    P.S. CHECK MY NEW POST :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczne buciki obserwuje i licze na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie i niewymuszone stylizacje :). Aż trudno uwierzyć, że tam w środku, w Agnieszce mieszka taka pesymistka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze lata w tym roku w ogóle nie miałam, więc mam gorzej:P
    Zaraz sie tam zarejestruje ;)

    Buziaki
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie też ciągle pada :( beznadzieja... co to już jesień? zastanawiam sie czy już przyszło to zapowiadane ocieplenie klimatu... i czy w tym roku lato będzie w październiku dopiero...ehhh... casual wersje bardzo lubię - bardzo w moim stylu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. super look, świetna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję:)
    Super wyglądasz! Podoba mi się, szczególnie góra i fryzurka;)

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki wielkie, przydadzą się :D

    OdpowiedzUsuń
  32. podobają mi się twoje włoski :)
    -zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna fryzurka i gratuluje pudełeczka:D
    zapraszam na nowy poscik:*

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz :) bardzo podoba mi się taki zestaw,
    a co do kupowania na dziale dziecięcym ubrań (i baletek) to witaj w klubie :) mam to samo

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję za komentarz, ty masz prześliczne włosy, wyglądają na bardzo gęste! zazdroszczę :O zapraszam do obserwowania bloga, niedługo nowości:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).