20120802


Cudotwórca :D

autor:  Pudlo Manka


Dzisiejszego outfitu by nie było (swoją drogą kilku następnych również:P), gdyby nie prawdziwy cudotwórca ! :)

Jak zawsze z przerzuceniem zdjęć czekam do ostatniej chwili - tak było i dziś. Po podłączeniu karty pamięci do komputera, wyskoczyła mi masa uszkodzonych zdjęć (!). Włos na głowie mi się zjeżył, że mogłam stracić wszystkie zdjęcia :P. Wpadłam oczywiście 3 razy w panikę, zanim ogarnęłam się i ruszyłam na poszukiwanie pomocy w google :). 

Okazało się, że mam uszkodzoną kartę pamięci :].
Natrafiłam na tę oto stronkę :


Gdyby nie ten cudotwórczy program i cudotwórca w postaci mężczyzny, który opisał krok po kroku co zrobić, aby odzyskać fotos pewnie zdjęcia ukazane poniżej nigdy nie ujrzałyby światła dziennego :P.
Jeśli któraś z Was miałaby w przyszłości taki problem "no stres" - zdjęcia da się odzyskać! :D

Tymczasem wracając do seciku:

Prezentuję dziś Wam lekki i elegancki zestaw z moją ulubioną Koszulo/Tuniką dorwaną w jednym ze sklepów po mega przecenie ;). Dałam za nią 25 zł :D. Na metce widnieje rozmiar XL, jednak ja zrobiłam sobie z niej tunikę za pomocą lekkiego paska :). Koszulę pierwotnie powinno nosić się guzikami do przodu, ja je zaszyłam ;).

... efekt końcowy oceńcie same :).


Tunika - n/n
Legginsy - Atmosphere
Torebka Shopper - Allegro
Sandałki - n/n

78 komentarzy:

  1. cudnie wyglądasz :-) ja dziś zrobiłam właśnie zdjęcia, które wrzucę jutro w takiej samej bluzeczce :-) (jednak teraz idę po aparat aby wrzucić je na kompa)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega pomysł z tą tuniką, bo jest ona prześliczna!
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz ! bardzo spodobała mi się Twoja torba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie to przerobiłaś! Ta koszulo-tunika bardzo mi się podoba, szczególnie kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bluzki z guzikami zapięciami z tyłu! A ta fryzurka jest booska! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda ta tunika z legginsami :) Świetnie ją przerobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygladasz :) bardzo mi sie podoba jak wiążesz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. liczy się pomysłowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No świetna stylizacja:)Szczerze powiedziawszy bez tych guzików z przodu wygląda wiele lepiej jakby miały one być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne masz buty :3

    zapraszam do mnie ;D
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna tunika :D
    Bardzo podoba mi się cała stylizacja :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna fryzurka ! :) Strój też masz śliczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie efekt koncowy swietny :D a paniki wspolczuje hahaha:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko świetnie się łączy ze sobą;) fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. o niee.... czyli te wszystkie zdjęcia, które wylądowały w koszu były do odzyskania? :< Chyba mi przykro... xD
    Koszulka świetnie przerobiona, nie zorientowałabym się, że nosisz ją przodem do tyłu :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszulka jest urocza, guziczki z tyłu wyglądają świetnie i nadają całości charakteru. I jak zwykle - uwielbiam Twoją fryzurę!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta tunika, wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tam outfit, fryzura wygląda przeobłędnie! Muszę się dobrze przypatrzeć, bo chętnie bym sobie taką zrobiła :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie :) koszula jest super!

    OdpowiedzUsuń
  20. mi by sie przydala pomoc w odzyskaniu zdjec ktore zostaly usuniete razem z kontem na google
    mialam kiedys album na picasaweb i totalnie o nim zapomnialam
    usunelam stare konto a wraz z nim mnostwo cudownych zdjec ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiem czy da się je odzyskać... Przeszukaj net, tak jak ja :)). Kto wie, może znajdziesz takiego cudotwórcę jakiego ja znalazłam ;)

      Usuń
  21. Skąd pomysł na nicka? Masz pudelka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się pudelek, postanowiłam że jak tylko moje życie trochę się ustabilizuje znajdzie się w domku i pudelek. Jak wiadomo pieskiem trzeba mieć czas się zajmować, ja na dzień dzisiejszy tego czasu mam zbyt mało :)).
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. O! Jestem zaskoczona!
      To dosc zapomniana rasa.
      Sama mam pudla sredniego srebrnego, ale tniemy go na równo, bez grzywek i golenia pyszczydełka. To najmądrzejszy pies jakiego znam ( no ale tak mowię, bo moj;) )

      Usuń
    3. Hah, dla każdego właściciela pupil jest naj :)). Gdybyś miała czas i ochotę prześlij mi proszę jakieś zdjęcie Twojego pudelka na maila (widoczny jest w lewym górnym rogu bloga), z chęcią zobaczyłabym jak wygląda Twój :)). Mi marzy się biała malutka kuleczka :).

      Usuń
    4. Ok, cos poszukam i wysle :)
      Biała malutka kuleczka to zapewne toy? Słodziuchne są.

      Usuń
    5. Albo miniaturkę :)). Aczkolwiek toy'e są bardziej "puszyste", tak mi się wydaje :)

      Usuń
    6. Jak ładnie zapuscisz włosy i bedziesz codziennie szczotkowac to i toy i mały bedzie puszysty.
      Byle psa nauczyc pielegnacji od małego, bo potem moze nie byc do konca zadowolony jak zobaczy, ze sie zblizasz ze szczotką;)
      Ale offtop zrobiłysmy :D

      Usuń
    7. offtop offtopem, ale w słusznej sprawie :P. Ślicznego masz psiaka! :))

      Usuń
    8. Dziekuje :)

      Usuń
  22. Fryzura genialna! Piękna z Ciebie kobieta!
    A sandały pokochałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna jest ta koszulka! ;] bardzo mi się podoba kolor i krój też ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.karmimypsiaki.pl/


    WYBIERZ PSIAKA,
    KTÓREGO CHCESZ NAKARMIĆ
    Każde 3 osoby, które wezmą udział w akcji to 1 posiłek dla psiaka ZE SCHRONISKA W ZABRZU

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka subtelna przeróbka, a jaki fajny efekt! guziki na plecach świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie Ci wyszła ta koszula. Poza tym cały zestaw bardzo mi się podoba. A buty bym Ci chętnie ukradła;)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  27. lekko, ładnie, jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna torba, lubię takie proste formy

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki Bogu,że znalazłaś tego cudotwórcę bo w innym wypadku nie ujrzelibyśmy tak świetnego outfitu! ;) Wyglądasz rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. that is such a cute shirt/dress!!! love it! Come back again <3

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze wiedzieć o tym programie:)
    a co do stroju, to bardzo podobają mi się takie kołnierzyki, ale właśnie na kimś a nie na sobie:) Tobie w nim bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. super zestaw i fryzura:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz fenomenalnie:) dobrze, że odzyskałaś zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizacja idealna w 100 % trafiona w mój gust pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w Twoich butach,

    pozdrawiam,

    Ana

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz!
    Genialnie przerobiłaś za dużą koszulę w takie cudo :)
    Obserwujemy i pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiekna tunika, ale sposob w jaki upiełaś te cudne włosy - inspiruje.

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  38. super stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mój fotoblog
    http://aleksandrakasprowicz.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie sobie ją na tunikę przerobiłaś.

    Dzięki za komentarz. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  40. love shirt and bag... and your hairstyle is perfect!!

    OdpowiedzUsuń
  41. torebka super!! www.live-style20.blogspot.com / / nowe posty zapraszam ~!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Całość super, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zwykle zachwycam się Twoimi włosami ♥!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawie tu !!
    Zapraszam do mnie : http://takeabreakk.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. bluzka, buciki bardzo fajne ! chętnie bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. super wszystko ze sobą wygląda. no proszę - niby nn a jakie świetne te rzeczy :) jednak w niektórych kwestiach nie ma co przepłącać :P buzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! :). A największe nn-owe perełki można znaleźć w sh :)).

      Buziaki :*

      Usuń
  47. ale piękne wdzianko czerwone :)) !

    OdpowiedzUsuń
  48. jaki ma uroczy kołnierzyk! i znowu masz tak fajnie spięte włoski.

    OdpowiedzUsuń
  49. Czyli nie pozostaje Nam nic innego jak tylko podziękować temu cudotwórcy, że mogłaś dodać tego posta. Ślicznie wyglądasz - masz przepiękną fryzurę i bluzeczkę. :) Nie dziwię się, że ta koszulo-tunika jest Twoją ulubioną.

    Pozdrawiam. :***

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajna twarzowa bluzka i przecudowna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna z Ciebie kobieta

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawie tu . Pozdrawiam!

    http://euier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne buty ! Gdzie takie dostałaś? ;>


    Follow my blog in BLOGLOVIN ! :)
    www.takeabreak.onet.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. torebka jest świetna! od jakiegoś czasu zbieram się do zakupu podobnej. poza tym bardzo ładnie Ci w czerwonym! pozdrawiam :)

    www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. sandałki są bardzo stylowe i te kolorki :)


    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  56. super bluzeczka! bardzo ładnie wyglądasz:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).