20130419


FORGOTTEN but always loved! :D

autor:  Pudlo Manka


W dzisiejszym poście postanowiłam użyć mój zapomniany kardigan :). Nie byłabym sobą, gdybym nie podkreśliła tali i nie wpięła kokardy we włosy ;). Pomału robi się to mój znak rozpoznawczy :P. 

Zupełnie nie wiem dlaczego, ale ten zestaw kojarzy mi się z latami 40 (oczywiście we współczesnej wersji :P).

P.S. Moje nogi wcale nie wyglądają  tu grubo (ach te cienie :P).




Kardigan -New Look- |  Golf -?- | Legginsy -Atmosphere- | Lity -Allegro- 

51 komentarzy:

  1. Masz talię osy! I ta kokardka! Tutaj kokardki teraz są wszechobecne ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na długi sweter, wyszło ładnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudlomaneczka bez paseczka w talii i kokardek, to juz nie nasza Pudlomaneczka hehe! :) naszyjnik troszke nie w moim guscie. Agus, a moze zrobilabys szczegolowy poscik, jak utrzymuje sie taka idealna figurke? :) Pogoda zacheca do dbania o figurke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim również nie do końca, ale dostałam go od "teściowej", ma dla mnie sentymentalne znaczenie :), nawet nie wiesz jak serce jej się uradowało jak zobaczyła że go nałożyłam :).

      No ja z natury jestem drobna, choć kilkanaście postów wstecz pokazywałam Wam moje zdjęcie jak przybrałam na wadze do M :P. Udało mi się zrzucić prawie 10 kg, przez ograniczenie jedzenia :). Teraz ćwiczę z Ewką Chodakowską, w Lipcu pokaże Wam efekty- zależy mi na wyrzeźbieniu ciała :).

      Buziaki :*.

      Usuń
    2. A mozesz napisac, jak wyglada Twoj typowy dzien co jesz, kazdy posilek? dla mnie rozm. 34 to marzenie, ja chyba wtedy moglabym tylko jesc liscie salaty, zeby miec taki rozmiar hehe :)

      milo, ze zalozylas ten naszyjnik specjalnie, poniewaz to od bliskiej dla Ciebie osoby i sprawilas jej radosc, ja tez tak robie :*

      Usuń
    3. No widzisz, a ja właśnie niedawno wróciłam do domu z "kolacji" w MCDonald's :P. Pochłonęłam duże frytki, McCHICKENa i zapiłam dwoma małymi szejakmi czekoladowymi :P. Po prostu, to w dużej mierze zależy od Naszego organizmu :). Ja mam szybką przemianę materii, jem wszystko to na co mam ochotę, a jak widzę że zaczyna iść tam gdzie nie trzeba, ograniczam :).

      Usuń
    4. duze frytki, mcchicken i szejki?! osz Ty! :P ja jak mialam rozmiar 36 to prawie nic nie jadlam ;) zycie jest niesprawiedliwe!! :P ;* na razie mi jeszcze troche brakuje, zeby wrocic do mojego 36, ale jestem na dobrej drodze ku temu. trzymaj kciuki Pudlomaneczko :)

      Usuń
    5. Na pewno dasz radę! :)) :*

      Usuń
  4. swietna jest ta sukienka, bombowa stylizacja... i dzieki za komplement co do wlosow, bo normalnie ludzie wola dlugie ... wiec zadko sie zdarza, ze ktos mi powie cos milego hahahahhaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. hehe albo się wydaje, że już wyschły człowiek kładzie się spać a rano poduszka na paznokciach

      Usuń
  6. faktycznie te cienie optycznie powiekszaja Ci nogi, ale i tak nei wygladaja grubo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny kardigan :) jakoś tak bije od Ciebie optymizmem ;>

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykorzystałaś ten kardigan:)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie dzięki podkreślonej talii jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. fAJNIE JAK ZAWSZE.. PODKREŚLONA TALIA SUPER..PRZY TAKIEJ FIGURCE WSZYSTKO MOŻNA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznotka;-) Pięknie wyglągas;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś prześliczna! :) cudowna uroda i figura, nie wiem co z tymi nogami :) kruszynka i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) Ten kardigan bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia:) zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam podkreślac talię :-) Wygladasz pięknie, a kardiganek musiał się cieszyć, że znowu go nosisz :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle przeuroczo i kokardka jet ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz ślicznie i masz ubrane dwa moje ulubione kolory :)! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super. Ale czadowe masz buty, uwielbiam takie i jeszcze w dodatku czarne. Zgrabniocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze masz prześliczne włosy:) Bardzo do Cb pasuje ta słodka kokardka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie miec takie znaki rozpoznawcze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna ! :*

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jak Ty to robisz że na każdym zdjęciu wyglądasz uroczo?:D:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja na piąteczkę :)
    Też lubię ozdoby do włosów, ale bardziej niż kokardki podobają mi się wpinane kwiatki (sztuczne oczywiście ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uroczo i kobieco :)
    ZAPRASZAM DO MNIE : http://karsted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Te uczesanie jest przesliczne.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie i wcale nie masz grubych nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie grube nogi Ty tu widzisz Kochana ;)
    zainspirowana Twoim zacięciem do ćwiczeń mam pytanie i prosze o odp ile masz wzrostu i ile ważysz. wiem, że to dość osobiste ale kto jak kto ale Ty nie masz się czym krępowac, bo ja marzę żeby tak wyglądać i dlatego pytam.
    Iwona D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja motywacja zaraża ! :) Aktualnie ważę 52-53 kg, jest to taka moja optymalna waga, przy której czuję się najlepiej i z niej już nie chciałabym schodzić :).
      Jeśli chodzi o wzrost, to mierzę 164 cm, a rano nawet 165 cm :P.

      Trzymam za Ciebie kciuki, w dążeniu do idealnej sylwetki ! :)) :*

      Usuń
  29. Super wyglądasz ! :) jejku cudna bluzka :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz!
    a nogi są w sam raz! żadne tam grube..
    ściskam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).