20130503

Warto obejrzeć: "Strasznie głośno, niesamowicie blisko"

autor:  Pudlo Manka

Dawno na blogu nie polecałam Wam filmu, w związku z czym dziś propozycja, obok której nie można przejść obojętnie.


Film opowiada historię dziewięcioletniego chłopca, którego jedynym - największym autorytetem na świecie jest jego tata. 

Wspólnie przenoszą się w świat zagadek, tajemnic i misji. Niestety sielanka kończy się, gdy mężczyzna ginie w wieżowcu 11 września 2001 roku. Biedy Oskar nie potrafi poradzić sobie ze śmiercią taty, oraz dogadać się z matką - dzieli ich ogromny ból, który narodził się po stracie. Pewnego dnia odnajduje w rzeczach ojca klucz, od tego dnia postanawia odnaleźć zamek do którego pasuje tajemniczy "prezent" od ojca, by w ten sposób nigdy się od niego nie oddalić. 

Bardzo poruszający film, pokazuje jaki dramat przeżywa dziecko po stracie rodzica.


Zwiastun: 

26 komentarzy:

  1. Będę musiała obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęciłaś mnie do obejrzenia tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, a ja dawno nie byłam w kinie, po Twojej recenzji -pójdę, bo bardzo fajny film. Super,dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego typu filmy !!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tym filmie ;) może obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze! strasznie chciałam obejrzeć ten film, ale jedna niepochlebna opinia pewnej osoby mnie zniechęciła. Co jakiś czas o nim myślę, ale nie mogę wybić sobie z głowy słów krytyki na jego temat... Ale teraz w sumie jest 1:1 dzięki Twojemu poleceniu :D muszę to przemyśleć :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ten temat znam aż za dobrze.
    Ale może kiedyś nabiorę dystansu i takie filmy też będę oglądać.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Film oglądałam i również bardzo mi się podobał :) Jest bardzo specyficzny i inny niż pozostałe, no i bardzo nieprzewidywalny :) Warto obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę obejrzeć:)) bo jak na razie mój repertuał obfituje w horrory same xd

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie coś dla mnie :) Koniecznie muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podobał i również bardzo polecam! u mnie dziś też filmowo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba czas obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niesety nie widziałam, ale postaram sie nadrobic zaległości...
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tego filmu:) też muszę w końcu go obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno obejrzę :) zapowiada się ciekawie :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam filmu ale widzę ze scenariusz ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. musze to obejrzeć, wiem co bede robić za pół godziny . !

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie slyszalam o tym a wydaje sie bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  19. zaciekawiłaś mnie bardzo, nie oglądałam, ale z pewnością muszę to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też zaciekawiłaś. W sumie po wizycie w WTC Memorial jakoś bardziej jestem czuła na historie z nim związane.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).