20130912


My last summer photo

autor:  Pudlo Manka

Patrząc na dzisiejsze zdjęcia ogarnia mnie Jesienna depresja :P. Zapewne to już ostatni letni set na blogu :(. Zdjęcia były zrobione jakiś tydzień temu, kiedy to temperatury były jeszcze przyjemniejsze. Dziś niestety już nie mogłabym sobie pozwolić na taki strój ;). 

Sukienka ze zdjęć jest tak naprawdę tuniką, którą dostałam od swojej kochanej Babci :). Podarowała mi ją, ponieważ jej nie przypasowała. Pasek w talii i mamy sukienkę! :)

Sukienka - Prezent od Babci - | Balerinki - Atmosphere - | Torebka - Marks & Spencer 

28 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja jesienna depresja ma już tydzień! :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł zrobienia sukienki z tuniki,wystarczy pasek i już jest super ;D Oj tak.. ja się czuję tak okropnie i fizycznie i psychicznie, wrrrrrrrrrr:P

    OdpowiedzUsuń
  4. No przecież nigdy bym nie wpadła na taki pomysł żeby z babcinej bluzko-tuniki zrobić sobie sukienkę. Efekt olśniewający! Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny look kochana!! Torebka i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podoba, sliczna sukienka i butki :) pozdrawiamy kochana Babcie :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pięknie ;) Pasek często ratuje.
    I dziękuję bardzo za życzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestawik:)

    nailseyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przy twoich nogach może być sukienką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Porównując Twoje zdjęcia i widok za oknem - DEPRESJA murowana :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo modną babcię :) Super.
    ps. Bransoletka z perełką cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie pomysły!Super wyglądasz, świetna torebka (kształt!)i bransoletki;))

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie pogoda nie zacheca :( za to zobacz jakie okazje wyczailam:
    http://inrudzienkasmind.blogspot.com/2013/09/znizki-znizki-znizki-wiec-czasnabuty.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna sukienka! Az zal sciaska ze koniec lata..

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, teraz taki stroj by juz nie przeszedl
    zimno, bardzo zimno

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz, piękna sukienka... i te buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Babcia sprawiła Ci świetny prezent, bo ślicznie Ci w tej sukience :-) No i opalenizna boska! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna tuniko - sukienka i piękne nogi:) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).