click me click me click me click me click me



20140105


Powracam! :)

autor:  Pudlo Manka

Po długiej i wyczerpującej walce POWRACAM! :D Muszę Wam się przyznać, że nie wiem co było przyczyną erroru, jaki wyskakiwał mi podczas dodawania zdjęć do posta. Próbowałam chyba wszystkiego - bombardowałam forumowiczowych ekspertów blogspota i na własną rękę sprawdzałam kod html, szukałam informacji w sieci. Jednak bezskutecznie, aż do dzisiaj :). Po prostu wszystko wróciło do normy samo :P. Bałam się już, że wyczerpałam jakieś limity i będę musiała przenieść bloga na inny serwer :).

Na szczęście ta historia skończyła się dobrze i już bez stresu dodaję zdjęcia outfitu zrobionego kilka dni wcześniej :). Jest to połączenie pastelowych spodni i koszuli, a w zasadzie tuniki w kratę, którą pokazywałam Wam daaawno temu na blogu :). 

Koszula - MODO - | Spodnie - Sinsay - | Buty - nn- 

11 komentarzy:

  1. piękny zestaw , wyglądasz wspaniale nie sądziłam, ze do tego koloru spodni tak fajnie będzie pasować koszula - tunika w kratę :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. dlugo nie bylam u Ciebie - mialam 4 tygodnie komputer w serwisie (!) ;/// milo Cie znowu widziec i "czytac" ;-))) milego dnia Pudlomaneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie fajnie je zestawiłaś z ta tuniką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie gra bluzka ze spodniami, ale te buty jakoś mi tu nie leżą. Próbowałaś z czarnymi? Świetnie wyglądasz w tej szmince.

    OdpowiedzUsuń
  6. witam ponownie :)
    a strój jak zwykle świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra krata :D i śliczne czerwone usta :))
    :***

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).