click me click me click me click me click me



20141026


"Lokowa" dziewczyna

autor:  Pudlo Manka

Zaszalałam dziś - dodałam aż 4 zdjęcia, coraz lepiej idzie mi ta selekcja ;). Doszłam również do "lokowej" perfekcji i moje piękne fale są coraz to zgrabniejsze :D. Jesień chyba już tak na mnie działa, że wciąż potrzebuję zmian. Najpierw włosy, teraz regularne wpisy (Niedziela, Wtorek, Czwartek). Obym tylko wytrwała w tych zmianach :P.

No dobrze, dość już o niczym. Na sobie mam sh-owką sukienkę upolowaną za jakieś 15 zł. Ma żabot, ma wiązanie przy szyi i jest ołówkowa, a zarzekałam się przecież ostatnio, że tego typu rzeczy będę unikała :P. Kobieta zmienną jest po raz tysięczny się potwierdza... :) Miłego Niedzielnego wieczoru Wam życzę kochani :)).

Sukienka - sh- | Marynarka - Allegro - | Buty, Torebka - Reserved

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja, super kontrastowa marynarka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana teraz to widzę te piękne loki! Super!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).