click me click me click me click me click me



20141111


Błądząc w czasie :)

autor:  Pudlo Manka

Jak Wam mija długi weekend? Ja szczerze powiedziawszy straciłam rachubę czasu... :) Kiedy jest tak dużo wolnego, dni mi się zlewają i nie mam pojęcia jaki mamy dzień tygodnia :P. Zapewne nie jestem w tym swoim zagubieniu sama, ale spokojnie - już jutro wszystko wróci do normy.

Dziś chciałabym pokazać Wam mój najświeższy łup - piękną rozkloszowaną sukienkę w biało-czarne pasy od Chińczyka, za bagatela 60 zł :). Nie widać tego na zdjęciach, ale białe pasy są wykonane z eko skórki, dzięki czemu nie jest to kolejna "grzeczna" sukienka na Niedzielny obiad. Ma ten pazur nooo :P. 

Niechcący kolejny raz na blogu ukazuje się połączenie, ponadczasowe i jakże klasyczne: "black and white".

Sukienka - Chińczyk - | Szpilki - New Look - | Torebka - Reserved

5 komentarzy:

  1. Piękna sukienka ♥
    U mnie jest rozdanie :D
    http://misguidedfashion.blogspot.com/2014/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :) bardzo kobieco... sukienka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :) Jeśli interesujesz się trendami w biżuterii zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta sukienka jest :) też mam chińczyka w mieście, aż muszę tam w końcu zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).