click me click me click me click me click me



20141228


Jaka "kiecka" na Sylwestra

autor:  Pudlo Manka

Wiele kobiet na ostatnią chwilę staje przed tym dylematem (w tym ja). Tego wieczoru chcemy błyszczeć, chcemy czuć się swobodnie, ale też i wyglądać szykownie. Przecież jest nawet przesąd, że wyglądając idealnie w Sylwestra będziemy wyglądały tak cały następny rok. Wierzcie, lub nie - ja tam uwielbiam czas strojenia! :D Sukienka koniecznie musi być przyległa i błyszczeć niczym diament, lub po prostu mieć to coś!

Niestety pierwsze schody zaczynają się, kiedy stajemy na wagę po świętach... To tak, jakby ktoś podciął mi skrzydła tuż przed samym lotem... :P W te święta tak "przypakowałam", że z trudem ruszam się do dziś i upragnione XS jest nad wyraz ciasne :/

Do rzeczy! Te z Was, które są szalone i lubią małą adrenalinkę zdecydują się zamówić sukienkę przez internet - 3 dni przed "tym dniem" (sama cały czas to praktykuję). Na szczęście kurierzy zazwyczaj są niezastąpieni! :) Mniej odważne, ale równie szalone polują na wymarzona sukienkę w sieciówkach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom małym spóźnialskim postanowiłam dziś pokazać Wam moje propozycje z internetu i sklepów stacjonarnych. 

Na pierwszy ogień idzie Nasz ulubiony dziadek internet (linki podam na życzenie):


Zacne sieciówki:
Mohito 179,99 zł

Mohito 159,99 zł

Hm 129,90 zł

Hm 229 zł

Hm kombinezon 99,90 zł

Hm 149,90 zł


Reserved 129,99 zł

Reserved 169,99 zł



Sinsay  69,99 zł
SUKIENKA SINSAY


Bershka 99,90 zł



Zara 129,00 zł
Zdjęcie 2 SUKIENKA W PASKI Z CEKINÓW z Zara



Top Secret 139,99 zł
Sukienka damska srebrna  - SSU1266 sukienka - TOP SECRET - Odzieżowy sklep internetowy TOP SECRET


Top Secret 159,99 zł
Sukienka damska granatowa  - SSU1164 sukienka - TOP SECRET - Odzieżowy sklep internetowy TOP SECRET

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).