click me click me click me click me click me



20141222


Sweter bo zimno :D

autor:  Pudlo Manka

Kiedyś sweterki kojarzyły mi się ze starszymi kobietami, lub małymi dziewczynkami, które z przymusu je noszą. Dziś nie wyobrażam sobie zimy, bez ciepłego sweterka! :) Nie wiem, może to oznaka, że się starzeję? ;)

Ten z dzisiejszych zdjęć upolowałam już jakiś czas temu w sh, nie pamiętam dokładnie, ale chyba już kiedyś mogliście go widzieć na blogu (ach ta skleroza :/). Jest w rozmiarze XL i idealnie mi służy do legginsów :)). Połączenie dość proste, ale za to jakie ciepłe :D.

Marynarka - Allegro - | Sweter - sh - | Legginsy - Atmosphere - | Torebka, Emu - Sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).