click me click me click me click me click me



20150624


Ombre Semilac i efekt syrenki

autor:  Pudlo Manka

Ten post miał ukazać się wczoraj, ale mój internet ześwirował i nie miałam nigdzie zasięgu :/. Tak więc jestem z.... taaaadam! - nieudanym efektem ombre PART 2 i efektem syrenki niewypałem :]. Po prostu taka ze mnie "zdolnacha".

Jednak nic straconego, podobno do trzech razy sztuka ;). Myślę, że kompletna klapa jest tez spowodowana w dużej mierze źle dobranymi kolorami. Do ombre wybrałam 042 - neon raspberry i 102 pastel peach, które nie do końca ze sobą współgrają. Sam efekt syrenki wyglądał tandetnie na neonowym 042 i już teraz wiem, że muszę łączyć pyłek z nieco spokojniejszymi kolorami :).

Ale, ale wczoraj za to udało mi się zrobić hybrydy na stopach :D. Tutaj jak na pierwszy raz jest bardzo OK. Wybrałam kolor 087 - glitter indigo, który jest "moim" kolorem do stóp. Po prostu nigdy nie nosiłam żadnego innego koloru lakieru, zawsze musi być brokatowy ciemny chaber i ten wpisuje się w ten klimat idealnie :).

P.S. Musicie przyznać, że moje dłonie nie są fotogeniczne... Nie wspominając już o stopach, naprawdę na żywo wyglądają lepiej :P.



2 komentarze:

  1. Nie no całkiem nie źle ten efekt syrenki wygląda... A hybryda u stóp boska jest

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się Twoje ombre, uważam, że ładnie wyszło :) zresztą ja uwielbiam semilaca 102, więc w każdym zestawieniu bedzie mi się on podobać <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).