click me click me click me click me click me



20151011

DERMIKA "Perfekcja" -
oczyszczająca maseczka

autor:  Pudlo Manka

Jest to moje najnowsze odkrycie. Uwielbiam nakładać tą maskę co najmniej raz w tygodniu, dzięki czemu moja cera jest spokojna, oczyszczona i uwolniona od nadmiaru sebum. Maska wystarcza mi na ok 3 aplikacje - czyli jest baardzo wydajna. Fajne jest w niej również to, że spokojnie "zastyga" nam na twarzy, a dzięki odrobinie wody podczas zmywania pełni jeszcze funkcję peelingu, wystarczy chwilę pomasować twarz. Zaraz po zmyciu cera jest mięciutka, nawilżona (a to ogromny plus zważywszy, że podobne specyfiki często ją jeszcze wysuszają), złagodzona, a koloryt jest wyrównany. Ma również przepiękny zapach i co ważne - NIE UCZULA! :)

Naprawdę mogę ją Wam spokojnie polecić. Cena to ok 5 zł za 10 ml.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).