click me click me click me click me click me



20161025


Esotiq kosmetyki

autor:  Pudlo Manka


Ostatnio z okazji zakupów bieliźnianych w Esotiq dostałam bon o wartości 100 zł na zakup kosmetyków. Swoją drogą - jest to bardzo fajny sposób rekompensowania utraty nie małej gotówki z portfela ;). Do wyboru jest tego całkiem sporo klik!, ale niektóre z tych produktów są w nieco wygórowanych kwotach. 

Zdecydowałam się na dwa kremy do stóp - nawilżający i regenerujący za 15,99 zł każdy, oraz ujędrniający peeling pod prysznic za 49 zł. Jakie są moje odczucia po przetestowaniu tych kosmetyków? 

Bardzo przypadły mi do gustu kremy do stóp, bardzo dobrze nawilżają i szybko się wchłaniają. Cena nie jest jakaś mega wysoka, za to skład bardzo przyjemny. Co do peelingu za jedyna 49 zł, to jestem dość sceptycznie nastawiona. Po pierwsze - zdecydowanie nie jest wart swojej ceny, a po drugie szału nie robi. Ot delikatny skrobaczek o przyjemnej woni z dobrą pianką, która fajnie czyści skórę. Nie zauważyłam, by nawilżał. 

Co mogę Wam polecić, to na pewno sam sklep z bielizną. Bogata oferta, przemiła i kompetentna obsługa :). Przynajmniej w tym sklepie, w którym ja byłam :P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).