click me click me click me click me click me



20161004

PILATEN Black Head -
maseczka oczyszczająca z zaskórników

autor:  Pudlo Manka

W sieci jest mnóstwo filmików z udziałem tej maski. Muszę Wam przyznać, że był to nie lada wyczyn. W połowie ściągania żałowałam. Bardzo. Po tym hardkorowym doświadczeniu nic mnie już chyba nie zaskoczy :P. Samą maskę bardzo polubiłam - no może nie na całą twarz. Poluję aktualnie na dużą wersję. Za 6 g trzeba zapłacić 2,20 zł - więc jest naprawdę tania.

Przejdźmy może do działania - zawiera czarny węgiel, glinkę, wodę, alantoinę, glicerynę, mleczan sodu, oraz alkohol poliwinylowy. Chyba jest to najsilniejsza maska peel-off na całym świecie. Skutecznie i niemalże natychmiastowo usuwa zaskórniki i wągry, minimalizuje pory i zmniejsza problemy z trądzikiem, działa rozjaśniająco, nawilża, wygładza i ujędrnia skórę, a także poprawia regenerację kolagenu. 

Minusem jest to, że podczas ściągania wyrywa włoski - właśnie dlatego nie nałożę jej powtórnie na całą twarz. Wg mnie idealnie sprawdzi się na nieco okrojoną strefę T, ponieważ tam skóra jest znacznie grubsza. Nie polecam dla osób o wrażliwej i suchej cerze. Zdecydowanie dla normalnej, tłustej i mieszanej.

Jak nakładać? Dla uzyskania lepszych efektów polecam tuż przed zrobić sobie małą "saunę" na twarz - tak z 5 minutek, żeby ładnie otworzyły nam się pory. Nakładamy nie zostawiając prześwitów i po około 20 minutach delikatnymi ruchami ściągamy. Efekty widoczne od razu ;).

Polecam :).


1 komentarz:

  1. Czarno to widzę :) Ostatnio duzo czytałam o aktywnym węglu, chyba się skusze na coś takiego!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).