click me click me click me click me click me



20161222


Jak zapakować gwiazdkowe prezenty

autor:  Pudlo Manka


Jak co roku namawiam Was do pakowania prezentów w świąteczny papier - to już moja mała tradycja :P. Nie ma piękniejszego widoku pod choinką jak stos cudnie zapakowanych prezentów z dużymi kokardami, serio!

Co roku również złoszczę się sama na siebie, że nie pójdę na łatwiznę i nie kupię świątecznych torebek... Trzeba sobie przecież życie ułatwiać, nieprawdaż?...
Złość odchodzi jednak gdy skończę, a widok wynagradza milion godzin spędzonych na podłodze. Nie jest to najszybsza forma pakowania, ale gwarantuję Wam, że w oczach obdarowywanych zmaluje się radość i wdzięczność za każdą minutę poświęconą dla ICH prezentu. 

Potrzebujemy tylko dowolny papier prezentowy, piękną lśniącą wstążkę w ulubionym kolorze (ja użyłam 2 cm), nożyczki i odrobinę bezbarwnej taśmy klejącej. Legendy głoszą, że są osoby, które potrafią sobie poradzić bez tej taśmy właśnie ;). No i Anielskiej cierpliwości, bo szybko nie pójdzie.

Też tak macie, że 2 ostatnie prezenty ZAWSZE wychodzą najlepiej, a wprawa kończy się wraz z ostatnim pakunkiem i tak co roku? :D

P.S. U Was prezenty również już spakowane? :)

2 komentarze:

  1. U mnie prezenty leżą spakowane od dwóch tygodni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno prezenty są zapakowane i czekają na ich wręczenie :)

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
    Życzy Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).