click me click me click me click me click me



20170209


Hybryd no hybryd

autor:  Pudlo Manka


Muszę się Wam pochwalić, że ostatnio również zrobiłam sobie przerwę od hybryd, która trwała 4 tygodnie. Jestem w szoku, że moje paznokcie są wciąż twarde! Umiejętnie nałożona i ściągnięta hybryda, a także cykliczna przerwa NIE ZNISZCZY PAZNOKCI.

Tak mi się spodobał ten naturalny look, że zainwestowałam w hardi clear i teraz mam "hybryd no hybryd" :D. Znudziło mnie nakładanie kolorów, które po jednym dniu zaczynały mnie drażnić - tym razem zapragnęłam czegoś innego ;). Po co zatem hardi, skoro mam twarde paznokcie? A no po to, że marzą mi się długie pazury pokryte tylko przezroczystym lakierem. Bez tego wiem, że prędzej czy później coś by mi się połamało :P. No i nie wiem, jak z trwałością manicure, gdy bezpośrednio na bazę nałożymy top?

Efekt jest nie najgorszy - ale zapewniam, że będzie jeszcze lepiej jak podrosną :). Nałożyłam dwie cieniutkie warstwy hardi, wystarczyłaby pewnie też i jedna.

Jak Wam się podoba?

1 komentarz:

  1. ładnie a pazurki się wzmocnią przed kolejną hybrydą www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).