click me click me click me click me click me



20170821


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Patrząc na pogodę za oknem, jest to chyba już ostatni "letni" outfit w tym roku :P. Zdjęcia zostały zrobione, kiedy temperatury na zewnątrz były znacznie przyjemniejsze a powyżej mojego kolana nie było poparzenia ;). Choć i tak miałam szczęście w nieszczęściu, że z baaardzo rozległej rany zrobił mi się nie duży pasek... ale ja taj naprawdę nie o tym ;).

Jak większość z Was pewnie zdążyła już zaobserwować, moje posty ukazywały się regularnie tylko w Niedziele, Wtorki i Czwartki. Znudziła mnie ta sztywna zasada, nie lubię rutyny (od jakiegoś czasu ;) ) i posty będą ukazywały się zawsze wtedy kiedy najdzie mnie na to ochota/wena etc niezależnie od dnia tygodnia.

Jak Wam się podoba taka kusa sukienka? Muszę przyznać, że ja czułam się w niej świetnie.

***
P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz są w tragicznej ;).



2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).