click me click me click me click me click me



20170921


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Zanudzę Was tymi outfitami niedługo :P. Od tygodnia planuję dodać post kosmetyczny - a konkretniej o korektorze idealnym. I co? No to, że zapomniałam zabrać obiektyw do tego celu idealny. Próbowałam na wiele sposobów tym sprzętem, który mam przy sobie i ni cholery nie wychodzi mi tak jakbym chciała... 
Po weselu wędruję między 2 domami i wiecznie siedzę na torbach, kurde nie przypuszczałam, że to może być takie męczące! Ale na szczęście już niedługo powinno wszystko wrócić do normy ;). Tak, czy siak dziś nie jestem w stanie zaoferować Wam nic innego jak moją mordkę - wiem, za dużo mnie tu ostatnio, ale obiecuję więcej treści już niedługo :P.

***
P.S. Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie w lepszej jakości wystarczy na nie kliknąć - teraz są w tragicznej ;).

2 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz kochana, a jak już jak to w moim zwyczaju zachwycam się Twoją fryzurą :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudownie ;)

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).