click me click me click me click me click me



20171228


"Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno"

autor:  Pudlo Manka


"Od zawsze unikam jakiegokolwiek fizycznego kontaktu. Dotykać może mnie tylko mama, mój brat Jake i… Liam. Od ośmiu lat co wieczór chłopak z domu naprzeciwko zakrada się przez okno do mojej sypialni i zasypiamy niewinnie przytuleni. Gdyby Jake wiedział, że Liam spędza u mnie każdą noc, chybaby go zabił. Liam to największe szkolne ciacho. Szaleją za nim wszystkie dziewczyny, a on zmienia je jak rękawiczki. Nie mogę go rozgryźć. W dzień zachowuje się jak megadupek, a w nocy jest ciepły i kochany. Wiem, że nie mogę się w nim zakochać – związki Liama nie trwają dłużej niż kilka nocy…"

Nie chciałabym zdradzać zbyt wiele, dlatego poszłam na łatwiznę i wkleiłam zachęcający skrót autorki. Co mogę natomiast napisać o samej książce? Na pewno na początku wciąga, może trochę trzyma w napięciu, no i na pewno wzrusza. Amber miała naprawdę ciężkie dzieciństwo przez ojca tyrana, lekiem na całe zło okazał się przyjaciel jej brata - Liam. Z biegiem lat i wspólnych nocy zaczyna między nimi iskrzyć, i to te sceny miałam na myśli pisząc "trzyma w napięciu" ;). Niestety, bądź stety (jak kto woli) sceny "łóżkowe" zaczynają się świetnie, ale kończą w połowie i już po wszystkim ;). Wspominając wszystkie części Greya czułam mały niedosyt ;). Książka natomiast jest warta przeczytania, ale pod koniec trochę autorkę poniosło z tą sielanką życiową... Tak miało być widocznie - trochę mnie to wkurza w tego typu książkach, bo od razu widać, że napisała ją niepoprana romantyczka. A przecież wiemy, jak jest w świecie realnym - faceci nie są aż tak domyślni ;).

Gdybym miała ją ocenić w skali od 1 do 10 dałabym jej mocną 6 :).

1 komentarz:

  1. Czytałam tą książkę, fajna, ale nie powala na nogi:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).