click me click me click me click me click me



20120702


My best denim jacket

autor:  Pudlo Manka



Dziś w roli głównej moja wiekowa katanka :). Wiekowa, bo ma prawie 5 lat!

Kupiłam ją jeszcze w liceum, dłuugo wahałam się czy wydanie ponad 200 zł
nie będzie przesadą i czy posłuży mi jednak trochę dłużej, dziś nie żałuję i noszę ją bardzo często! :) O dziwo dalej jest w bardzo dobrym stanie :P.




Przepraszam za niewyraźne zdjęcia, ale zapomniałam aparatu i musieliśmy radzić sobie telefonem :P.



Okulary - Allegro
Katanka - Topshop
Koszula - Only
Legginsy - Madonna
Listonoszka - Atmosphere
Buty - n/n


Ostatnio bardzo często "biegam" w moich cielistych szpilkach, bo wbiłam sobie do główki,
że do wszystkiego idealnie pasują ;). Pytanie do Was, czy aby na pewno? :))


Mam obsesję na punkcie tej piosenki :P.

33 komentarze:

  1. też w kółko słucham tej piosenki :P
    kurteczka bardzo fajna, też mam takie ciuchy kupione dawno temu i służą mi do teraz :) takie są najlepsze, bo wie się, że wydało się pieniążki w słusznym celu i się nie zmarnowały:)
    wg mnie szpilki Twoje są bardzo uniwersalne, więc jak je lubisz to zakładaj je śmiało! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Katanka jest cudowna i wcale nie widać, że została kupiona 5 lat temu ;)
    Zakochałam się w tych bucikach i rzeczywiście - pasują do wszystkiego :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. casual and stylish! love that shirt!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no jestes sliczna tylko ciekawe czy masz jeszcze cos w glowce bo wyglad to nie wszystko1!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zapewniam Cię, że mam :))

      Usuń
    2. Kolejny anonimowy atak desperatki, myślącej że pozjadała wszystkie rozumy a niepotrafiącej się poprawnie wysłowić. Nie przejmuj się, Agnieszko jesteś zajebista i rób to co robisz dalej a takie komentarze ignoruj i nie dopuszczaj by ujrzały światło dzienne bloga szkoda zdrowia buziak :*

      Usuń
    3. Zgadzam sie z powyzszym Anonimowym, nie wiem skad sie biora tacy ludzie jak tamta osoba. Agus ignoruj takich dziwakow :-) Milego dnia
      PS. A butki super! :-)

      Usuń
  5. Lovely photos, your denim jacket is great!
    Would you like to follow each other?
    My Own Project

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe dziękuję! Żakiecik masz dooobry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. So cute! Love your denim jacket! I love your hair and sunglasses too. Super cute!

    Amy


    Fashion and Beauty Finds

    OdpowiedzUsuń
  8. hej!
    bardzo Ci dziękuję za odwiedziny.
    Masz świetną kurteczkę, marzę o takiej, a nie mogę znaleźć :(
    pozdrawiam i zapraszam częściej
    whatafashionablemess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciao pretty!
    SO CUTE OUTFIT
    i love glasses too
    thanks about your comment
    follow eath other?
    kisses

    thechicmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hi! I'm having some trouble following you, where's the link to follow you?
    Sorry, it seems a bit foolish, but I just can't find it! When you have the link working I'll be more than happy to follow you back!

    My Own Project

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta jeansowa katanka;) też posiadam podobną! ogólnie wspaniale dobrany zestaw, a szpilki rzeczywiście mogą pasować do większości stylizacji;))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nad moja kurteczka jeansowa tez sie zastanawialam, ale w koncu kupilam i nie zaluje, uwielbiam ja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ps. skad taka nazwa bloga?? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta katanka, sama mam kilka wiekowych rzeczy, z którymi nie mogę się rozstać ;)
    Buty rzeczywiście mają taki kolor, który pasuję do wszystkiego ;)

    A co do Twojego komentarza, skoro już myślimy podobnie - dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, fajna kurteczka ;) Obserwuję i zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki :] fajna jest, ja bym chciała coś ciut ciemniejszego, ale prawda jak już sie znajdzie tą jedną jedyną to służy latami
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. te leginsy tutaj niepotrzebne, lepiej by wyglądała sama tunika czy tam sukienka (bo przez katanę nie widze dokładnie co to) do tych fajnych nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, zdecydowanie koszula jest za krótka żeby nosić ją samą ;) No i nie było zbyt ciepło wtedy także wiesz, tym razem odpada :P

      Usuń
  18. a mnie tu te szpilki ni jak nie pasują i wg. mnie psują cała stylizację (ale może dlatego, że wyglądają jak białe).

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie szpilki są świetne i rzeczywiście kolorystyczne będą pasować do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś prześliczna i wyglądasz pięknie! Uwielbiam takie kolory, cudownie. A "jeansówka" rewelacyjna, poluję na taką:)

    OdpowiedzUsuń
  21. na wieczorny spacer idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurteczk jeansowa pasuje do wszystkiego :) świetnie wyglądasz :) zapraszam do mnie nowy post Spanish Style :)
    http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna katanka tez mam podobną;) bardzo podoba mi się twój look!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem fanka jeansowych kurtek i koszul, ale Tobie w tej kurtce calkiem fajnie. Bardzo mi sie podoba jak upinasz wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjny zestaw! Również w mojej szafie mam jeansową kurtkę, która gości u mnie już od gimnazjum;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).