click me click me click me click me click me



20131216

Warto obejrzeć:
"Jeszcze większe dzieci" (2013)

autor:  Pudlo Manka

Powracam z propozycją na wieczór! :) Na ten film planowaliśmy wybrać się do kina, niestety nie zdążyliśmy... Ale, ale! Jest już dostępny na zalukaj i to z lektorem :D. Nie mogliśmy więc sobie odpuścić tej komedii :)). 

Wspominałam już Wam we wcześniejszych filmowych postach, że uwielbiam komedie z Adamem Sandlerem - ten film był zatem pewniakiem! :) Lenny po trzech latach, od pamiętnych wakacji (pierwsza część filmu) przeprowadził się do rodzinnego miasta, to tu wraz z przyjaciółmi zmierzą się między innymi z koszmarami swojego dzieciństwa :D. Natomiast dzieci dadzą im prawdziwą lekcję życia :D.

Dużo humoru, duuużo pozytywnej energii :). Polecam na wieczór :).

Zwiastun: 

4 komentarze:

  1. Nie oglądałam :/ Ja uwielbiam horrory :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja uwielbiam filmy z Adamem Sandlerem :-) Muszę koniecznie obejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie oblukałam sobie stronę zalukaj.tv i póki co bardzo mi się podoba, bo wygląda na to, że jest tam duży wybór filmów i seriali a czasem ciężko w necie znaleźć do oglądania coś za darmo albo bez konieczności logowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w planach obejrzec to ;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).