click me click me click me click me click me



20140310


Pierwsze podrygi wiosny?

autor:  Pudlo Manka

Ogłaszam, że za jakiś czas rozpocznie się sezon alergików :P. Wiosna tuż tuż :D. Korzystając z pięknego słoneczka jakie zawitało do Nas w Niedzielę, postanowiłam wykorzystać je by w końcu Wam się pokazać :P. Mam nadzieję, że nie było aż tak źle i pamiętacie jeszcze jak wyglądam ;). Z tego miejsca zatem głoszę, że posty modowe będą pojawiały się już regularnie :).

Na sobie mam ukochaną baskinkę, której poszukiwania rozpoczęły się baaaardzo dawno temu i zawsze kończyły się niepowodzeniem, aż tu któregoś jakże pięknego dnia spotkałam ją w outlecie w Szczecinie :D. Zapłaciłam za nią wtedy bagatela 40 zł :P. Czasem jednak mam szczęście... :) Postawiłam również na wysokie obcasy - po zimie mam dość płaskiego, wygodnego obuwia :D. Czarna marynarka i rurki, by całości dodać trochę kobiecej drapieżności, coś na miarę małej czarnej :P. Jasna torebka i kolor na ustach, by nie było za smutno.

Marynarka - Reserved - | Baskinka, Torebka - Mohito - | Rurki - hm - | Lity - Allegro -

5 komentarzy:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).