click me click me click me click me click me



20140326


Żabot part milion

autor:  Pudlo Manka

Mogę trochę ponarzekać? Tylko troszeczkę... Otóż tak, od kilku dni moje włosy doprowadzają mnie do szału. Są niesforne - nie chcą się układać i każde pasmo kłaków żyje własnym życiem :/. Mam ochotę ogolić się na łyso, powstrzymuje mnie jedynie fakt, że wyglądałabym wtedy jak transwestyta ;). Oprócz tego łapie mnie albo przeziębienie, albo zaczyna się alergia (sweet, sweet). Na domiar złego uświadomiłam sobie, że mój wspaniały fotograf kolejny raz obdarował mnie prześwietlonymi zdjęciami, w widocznie tragicznej jakości, dlatego też zasypię dziś Was masą fotek :P. Dziękuję za uwagę, pozdrawiam :D.

A na poważnie, nie muszę się chyba już nikomu tłumaczyć, dlaczego ZNOWU pokazuję żabot ;). Ja po prostu go ubóstwiam, wielbię i czczę na każdym kroku :). Urodziłam się po to, by go nosić - no dobra teraz to już mnie trochę poniosło (zauważyliście, że coś ostatnio wyostrzył mi się żart?) :P. 

Najchętniej postawiłabym tutaj na total black look, ale nie chcę być postrzegana jako czarna wdowa, więc ożywiłam całość amarantowym żakietem. Niestety jak tak teraz patrze na te zdjęcia, to zdecydowanie usunęłabym tą marynarkę :).

Marynarka - Allegro - | Żabot - New Look - | Rurki - Only - | Botki - nn - | Listonoszka - Marks & Spencer -

7 komentarzy:

  1. podobaja mi sie bluzeczki z żabotem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja. Myślę, że ten żakiecik dobrze dobrałaś bo tak byłoby smutno.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie jest tak źle z tymi włosami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzurkę masz świetną. Szkoda, że nie zrobiłaś większych zbliżeń byłaby lepiej widoczna.... ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).