click me click me click me click me click me



20140512


Spirytus kosmetyczny z wyciągiem z aloesu

autor:  Pudlo Manka

Na szybko mam dziś dla Was kolejny post z serii jak walczyć o idealną cerę. Spirytus kosmetyczny z wyciągiem z aloesu działa przede wszystkim antybakteryjnie i przeciwzapalnie. Używam go TYLKO i wyłącznie wieczorem po dokładnym oczyszczeniu twarzy. Przykładam wacik i przechylam buteleczkę - nie trzeba go dużo. 

"Przemywam" nim twarz szybko i oczywiście omijam okolice oczu, pamiętając o tym, by nie przecierać dwa razy tego samego miejsca. Później oczywiście trzeba dobrze nawilżyć twarz. Ciężko mi było przyzwyczaić się do zapachu, ale już teraz go nie czuję :P. Cera jest idealnie oczyszczona, a wszelkie małe niedoskonałości z dnia na dzień znikają :).

Nie jest drogi, a wystarcza na minimum pół roku :). Nie polecam do skóry suchej, bardziej dla mieszanej i tłustej :). Super produkt, który na stałe u mnie zagościł.


1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).