click me click me click me click me click me



20140629


Aztecki wzór

autor:  Pudlo Manka

Burza kolorów na dole i stonowana góra, to połączenie jak dla mnie idealne! :) Wygląda to nietuzinkowo i niezwykle efektownie. Nie odważyłabym się połączyć tych spodni z kolorową górą - nie jestem mistrzynią koloru niczym Macademiangirl :). Ale, ale! Nie mówię nie, wszystko przede mną :P.

Tymczasem zapraszam Was serdecznie na wakacyjny konkurs, w którym do zgarnięcia są 3 bony 70 PLN, do wydania na kosmetyki! :) Klik!

Bluzka - sh - | Rurki - hm - | Buty - Vinted - | Torebka - Marks & Spencer

4 komentarze:

  1. Fajne spodnie. Nie potrzebują towarzystwa wielu dodatków. ładnie wychodzisz na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  2. I efekt całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wygladasz :)

    Zapraszam do mnie :) Nowy post!
    http://sowhaatifiloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).