click me click me click me click me click me



20140622


Happy birthday Pudlo Manka! #2

autor:  Pudlo Manka


Dziś mija już 2 rok, odkąd prowadzę pudlo mankowego bloga! :) Jak zaczynałam, nie przypuszczałam, że ta przygoda będzie trwała rok, a co dopiero dwa :). 

Na dzień dzisiejszy jestem uzależniona od blogowania, owszem są takie dni, w których nie mam weny, lub mi się nie chce ;), ale nie wyobrażam już sobie dnia, w którym miałabym rzucić to wszystko, na co tak ciężko pracowałam. Blogowanie to głównie przyjemność, ale i również pewne poświęcenia. Czasem brakuje mi na to wszystko doby :P. Jednak dałam radę pogodzić życie prywatne z życiem na blogu :). 

Codziennie przybywa mi nowych czytelników, codziennie dostaję od Was  komentarze i maile, w których przede wszystkim doceniacie to co robię. To dla Was wciąż tu jestem i staram się rozwijać. Dziękuję Wam za każdą sekundę poświęconego mi czasu, każde miłe słowo. Nic tak mnie nie motywuje jak dobre słowo, i konstruktywna krytyka :*.

W związku z wzrostem statystyk, przybyło mi również i anonimowych hejterów, którzy na marne próbują umilić mi życie :P. Każda blogerka ma swoich hejterów, to normalne! Tak więc i Wam dziękuję, że jesteście :D.

Przez dwa lata odwiedziliście mnie ponad 1 200 000 razy! :) Tak szczerze pisząc, nie mam pojęcie, kiedy stuknął Nam milion :P. Nie śledzę statystyk regularnie, ale cieszę się przeogromnie :)).


4 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).