click me click me click me click me click me



20140805


Być jak Wilma z Flinstonów :P

autor:  Pudlo Manka

Powróciłam do świata internetu! :D Od Niedzieli nie miałam dostępu do neta - wszystko za sprawą "Tajfunu" jaki przeszedł nad moim domem :P. Tak więc cała i zdrowa nadrabiam blogowe zaległości i dziś pokazuję Wam Niedzielny outfit :).

Choć nie mam olbrzymich koralów i postrzępionej sukienki, to patrząc na poniższe zdjęcia wyglądam troszeczkę tak jak Wilma z Flinstonów :P. Niemalże wszystko co dziś mam na sobie pochodzi z Reserved’owej wyprzedaży, a ta piękna rozkloszowana sukienka, którą prezentuję na sobie, już otrzymała miano ulubionej ;). Nie mogę się doczekać jej Jesiennej odsłony! :D Co prawda jeszcze nie chcę końca Lata, ale już zabezpieczam się modowo na przyszłość :P.

Sukienka, Torebka, Naszyjnik - Reserved - | Balerinki - nn - | Okulary - Cayman -

6 komentarzy:

  1. Ach, też uwielbiam reserved’owe wyprzedaże, świetnie wyglądasz !

    zapraszam do siebie, może wzajemna obserwacja ? :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ! I Ty naprawdę masz takie długie i piękne włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fryzura faktycznie kojarzy się z Flinstonami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka! podoba mi się bardzo :)

    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).