click me click me click me click me click me



20140807


Tangle Teezer Compact Styler

autor:  Pudlo Manka

Wiele z Was zachwalało nie raz moje włosy, czy sposób w jaki je czeszę. Kochane, żebyście wiedziały ile z nimi kłopotu :P. Przez codzienne tapirowanie, mam z nimi nie mały problem przy rozczesywaniu :/. Robię to przed każdym myciem tzn. raz na 2-3 dni (taaaak, raz na 2-3 dni :P), wszystko dlatego, żeby łatwiej było mi się uczesać :). 

Proces rozczesywania włosów był zawsze koszmarem, który trwał jakieś 30-40 minut ;). Nie znosiłam tego robić, nie znosiłam tego „ciągnięcia”. Dziś kiedy mam Tangle Teezer, rozczesywanie trwa max 10 minut, nie ciągnie, nie boli – jest szybko i przyjemnie :D. Nie zamienię już go na żadną inną szczotkę, nawet za milion dolców :P. 

Swój Tangle Teezer kupiłam w wygodnym i poręcznym kompakcie, który różni się tym od standardowego, że jest mniejszy i zamykany, przez co igiełki nie powinny się deformować. Jest idealny do torebki! :D Zanim przyzwyczaiłam się do szczotki bez rączki, kilka razy mi spadł :P. I to mogę zaliczyć do minusów, jak i cenę. Choć ta, nie jest aż tak bardzo zawyżona. Za swój kompakcik zapłaciłam ok 30 zł.


10 komentarzy:

  1. gdzie ją kupiłaś? ja mam zwykłą wersję TT i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w drogerii :)). Można też ją kupić online :).

      Usuń
  2. ja jeszcze jestem w trakcie poszukiwań ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam klasyczną wersję Tangle Teezer i jestem zadowolona. :) Taka kompaktowa do torebki też by się przydała. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tania... Czy to oby na pewno oryginał? ja za mój kompakt dalam ok 70zł z przesyłką, ale mam gwarancję, że nie podrobiona :) O wiele bardziej jednak cenie sobie dużą wersję... Jestem zakochana w TT od ponad 2 lat <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wskazywało na oryginał, opakowanie, logo instrukcja itd. Kupiłam w drogerii, po fajnej cenie :). A jak poznać, że to podróbka?

      Usuń
    2. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.754797744545028.1073741827.127297327295076&type=1

      Tu opisane jest kilka różnic miedzy oryginałem, a podróbką. Twoja wygląda na oryginał dlatego dziwi mnie cena :)

      Usuń
    3. Wg tych informacji na 100% mam oryginał :). Niska cena jest spowodowana tym, że szczota została zakupiona w najtańszej drogerii na świecie - TURKUS :).

      Usuń
    4. To dobrze :) Cieszę się, że nikt Cię nie naciągnął :P Ja kupowałam te szczotki podczas gdy w Polsce były jeszcze niedostępne, dlatego moje insynuacje ( miejmy nadzieję, że błędne:)) Pozdrawiam Ps. Fajny blog, czytam od ponad roku ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).