click me click me click me click me click me



20140901


Goodbye Summer Love...

autor:  Pudlo Manka

Ogarnia mnie nostalgia, bezsens istnienia i jesienna chandra :P. Wszystko za sprawą końca wakacji, a co za tym idzie - końcem Lata. Tak, wiem "Lato wciąż trwa"! Ale nie oszukujmy się, to już nie to samo. Choć zapowiadają słońce, to i tak doskonale wiemy, że to już nie "to" słońce ;). Mamy chłodne poranki i znacznie chłodniejsze noce. Moja skóra z dnia na dzień blednie i tęsknię już za morzem... i tą chwilową beztroską. Jesień już na Nas czyha za rogiem. Dobra dość! Pudlo Manko bierz się w garść :D. 

Mam dziś dla Was garstkę zdjęć (nadających się do publikacji) z Sarbinowa. Nie ma tego dużo, ale zawsze lepsze to niż nic :). 

1. Plażing smażing 2. Plażing smażing :D 3. Zmęczona Pudlo Manka ciągnie się do domu 4. A jednak nie! Jeszcze trochę plażing smażing :D

1. Sarbinowo plaża 2. Przepiękna plaża w Sarbinowie :P 3. Wakacyjne pazurki 4. Moja autorska hybryda z pudlem < 3 :D

 
1. Buuuu Jesienne #friendsie ze zlewem 2. Zamrażacz mózgu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).