click me click me click me click me click me



20141130


Komediowo

autor:  Pudlo Manka

Dawno nie obejrzałam tak fajnych komedii, polecam razy milion :). Baaardzo dużo zabawnych tekstów, śmiesznych sytuacji i dobrego humoru :D. 2 filmy są dostępne na zalukaj, na 2 części Szefowie Wrogowie miałam okazję być dzisiaj w kinie, śmiałam się tak głośno, że w pewnym momencie sama poczułam, że przesadziłam :P. Nie dało się inaczej - wierzcie! :D Miłego oglądania :).

Szefowie Wrogowie (2011) - 3 przyjaciele w akcie ostatecznej desperacji postanawiają zabić swoich szefów, ponieważ w grę nie wchodzi odejście z pracy to rozwiązanie wydaje im się być najrozsądniejszym (jakkolwiek to nie brzmi :P). 
ZWIASTUN:


Szefowie Wrogowie 2 (2014) - Ci sami przyjaciele (Nick, Dale i Kurt), chcą rozkręcić własny biznes - mają dość bycia zwykłymi pracownikami, chcą być sami dla siebie szefem. Niestety padają ofiarą bezwzględnego inwestora i ich firma wkrótce splajtuje. By tego uniknąć postanowili porwać syna nieuczciwego przedsiębiorcy i zażądać okup. 
ZWIASTUN:



Udając Gliniarzy (2014) - Historia dwóch życiowych nieudaczników, którzy od czasów szkolnych stają w miejscu. Wszystko się zmienia, kiedy przebrani za policjantów zauważają jak wielką władzę dają im mundury. Kobiety do nich lgną, czują się ważni i potrzebni. Z czasem zaczynają coraz bardziej się wczuwać w swoje udawane role i robią sobie nie małe kłopoty :).
ZWIASTUN:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).