click me click me click me click me click me



20141127


Jaki piękny Narcyz :)

autor:  Pudlo Manka

Kurde... Znowu wygrzebałam z dna szafy sukienkę :P. Tak już ze mną jest, że ze skrajności popadam w skrajność :D. Pokochałam je tak bardzo, że nie chcę z nich rezygnować, nooo :). Bo niby dlaczego, po co? Pomału dla mnie spodnie mogą przestać istnieć, no z małym wyjątkiem tych, w których mój 'jeszcze' zgrabny tyłek wygląda naprawdę dobrze. Piszę jeszcze, bo oczywiście zaczynam rosnąć :P. Jest Zima (na całe szczęście nie ma jeszcze śniegu), a jak wiadomo to najlepszy okres do zapuszczenia się do rozmiaru plus size :D. Muszę trochę odpuścić, bo niedługo nie zmieszczę się w te moje wszystkie piękne sukienki :P. Uprzedzam internetowych trolli - moja nadzwyczajnie "nieskromna skromność" jest wynikiem celowego działania i ma na celu ukazać jak wielki dystans posiadam w zanadrzu :).

Wracając do wypadającej skromności napiszę jeszcze tylko, że uwielbiam, gdy dół jest rozkloszowany, a talia mocno zaznaczona - to mój styl w 100% :).

Sukienka - Reserved

1 komentarz:

  1. Kiedy widzę taką fajną stylizację i taką uroczą modelkę to nawet ta szaro-bura jesienna sceneria mi nie przeszkadza. Super!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).