click me click me click me click me click me



20150129


Look of the day

autor:  Pudlo Manka

Pudlo Manka i rozpuszczone włosy to rzadki widok - niestety na co dzień stawiam na wygodę... Jednak czasem "zaszaleję" i efekty tego szaleństwa możecie oglądać na załączonych obrazkach. Wbrew pozorom długie włosy, to nie zawsze wielki kłopot. Przynajmniej ja nie muszę się z nimi jakoś specjalnie męczyć, czy szczególnie o nie dbać. Kobiety ZAPUSZCZAJCIE WŁOSY! :)

Dziś nie tylko zaszalałam na głowie, ale też i pokusiłam się o krawat. Lubię czasem eksperymentować i pożyczać męskie dodatki.

Jak Wam się podoba? Założyłybyście krawat? 

6 komentarzy:

  1. Masz piękne włosy :) ja zapuszczam ale wolno to idzie biorąc pod uwagę że rok temu miałam boba ;) krawaty kiedyś nosiłam prawie do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie, ale ja krawata bym nie założyła : ) pewnie dlatego, że nie noszę wcale koszul : P

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/?view=snapshot

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza stylizacja. :) Bardzo ładnie wyglądasz.

    Pozdrawiam cieplutko,
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog, interesujący post. Niedawno sama wróciłam do pisania bloga. Najbardziej do tworzenia nowych postów mobilizuje mnie liczba odwiedzających i obserwujących. Zapraszam do obserwowania i komentowania. Buziaki :) http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).