click me click me click me click me click me



20150108


Sprawdzony domowy sposób na wągry

autor:  Pudlo Manka



Wągry - odwieczny problem wielu z nas... Jednak chyba mam na to złoty środek! :D

Jakiś czas temu odnalazłam w internecie tę oto "magiczną recepturę":
- mała łyżeczka sody oczyszczonej
- mała łyżeczka wody mineralnej

Wszystkie składniki mieszamy i tak powstałą "papkę" nakładamy na wcześniej oczyszczoną skórę twarzy za pomocą pędzelka, lub po prostu dłoni. Zostawiamy na jakieś 15-20 minut. Po wyschnięciu na naszej buzi zrobi się taka jakby skorupka ;). To znak, że maseczkę trzeba zmyć za pomocą letniej wody.  

Regularne stosowanie sody dogłębnie oczyszcza i zwęża pory, a także normalizuje wydzielanie sebum i lekko rozjaśnia przebarwienia. Nie ma mowy o jakimś uczuleniu, a to wszystko za grosze :). Nie wiem, jak sprawdzi się na całej buzi - ja nakładałam ją tylko na nos, ponieważ tylko w tym miejscu pojawiają się u mnie wągry. Pierwsze efekty zauważyłam już po 4 użyciach :).

4 komentarze:

  1. ciekawy ten pomysł z sodą, musze spróbować.

    Zapraszam do mnie www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o nowym trendzie wśród facetów.

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tym sposobie, chociaż nigdy nie próbowałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ten sposób stosuję już 2 lata. Naprawdę działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba będzie sprawdzić ten pomysł. Póki co zapisałam się do kosmetyczki na Mikrodermabrazję. To mój pierwszy raz... taki sobie zrobiłam prezent na 29 urodziny bo chyba trzeba zaczynać cofać ten czas.... oj....

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).