click me click me click me click me click me



20150106


Look of the day

autor:  Pudlo Manka

Pamiętacie post o Sylwestrowych sukienkach (klik!)? Pokazałam Wam kilka propozycji na bal, oraz domówki. Wśród nich znalazła się także widoczna poniżej sukienka Sinsay (69,99 zł). Bardzo fajnie wygląda również bez żakietu, ale cóż... było za zimno, żeby to Wam pokazać :P. Dodałam do niej zdobny naszyjnik i połączyłam z płaskimi butami - w zasadzie to sami widzicie z czym ją połączyłam :P

Sukienka - Sinsay - | Żakiet, Buty - Allegro - | Naszyjnik - Reserved -

2 komentarze:

  1. Ładnie ci w tych kolorach kochana. Marynarkę chętnie bym taką zakupiła :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie : ) tak uroczo. Naszyjnik super, pasek zbędny. Według mnie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).