click me click me click me click me click me



20150319


Look of the day

autor:  Pudlo Manka

Jest źle. Nawet bardzo. Waga pokazała mi liczbę 56 (myślicie, że jest zepsuta? :P). Jestem obecnie na etapie "wkurza mnie zima, bo się zapuściłam i wkurza mnie lato, że tak szybko nadchodzi" :D. Biorę się za siebie ostro! Gdzieś przeczytałam, że lepiej przejść na dwie diety, bo na jednej jest się głodnym - coś w tym jest :D. Zatem dość narzekania i pora na ćwiczenia.

Postawiłam dziś na żabot i narzutkę ze skórzanymi rękawkami. Trochę "ciociowaty" look, ale praktyczny i wygodny ha! :)

3 komentarze:

  1. Wydaje mi się że waga się zepsuła bo Ty wyglądasz śliczne 😊pasują Ci te kolory 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko! Jak dawno mnie u Ciebie nie było :/ Miałam tyle zaległości, że nawet nie przeglądałam komentarzy, zaczynam wszystko nadrabiać, zapraszam się również do mnie na posta :)
    pozdrawiam Ilona ...jeśli mnie jeszcze pamiętasz :/
    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).