click me click me click me click me click me



20150325


Filmowo

autor:  Pudlo Manka

Wrzucam filmy jakie ostatnio udało mi się zobaczyć :). Niektóre z nich nadają się idealnie na leniwy wieczór. Kolejność nie do końca przypadkowa. 

Na mocne 3+/6 zasługuje film Muza i meduza (2008) z Paris Hilton. Lekka komedia, trochę coś w stylu brzyduli. Niezobowiązujący film, bardzo przewidywalny.

Kolejna jest komedia Głupi i głupszy bardziej (2014), która ma u mnie mocną 4/6 ;). Momentami nawet śmieszne, innymi dość głupie :P.

Wilk z wall street (2013). Długo zbierałam się, żeby zobaczyć ten film. I? Nie wywarł na mnie jakiegoś dużego wrażenia. Dość dziwny. Jest to historia brokera, który w krótkim czasie osiągnął duży sukces, wręcz niemożliwy. Przez rozrzutność głównego bohatera i rosnące uzależnienie od narkotyków jego interesom zaczyna przyglądać się FBI, skutecznie dobierając mu się do tyłka. Również film na 4/6.

Now Is Good (2012), wzruszający. Historia 17 letniej Tessy, chorej na białaczkę. Dziewczyna wie, że odejdzie, wie że nie ma dla niej ratunku. Mimo to chce przez ten czas, który jej pozostał żyć normalnie. Nieoczekiwanie poznaje miłość swojego życia... Film godny polecenia 5/6.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).