click me click me click me click me click me



20150409


Ciemniejsza strona Greya - książka

autor:  Pudlo Manka




Byłam strasznie ciekawa, jak potoczą się losy Any i Christiana... Po co u licha mam czekać rok na film, skoro jest książka! o.O Nie zastanawiając się dłużej niż jest to potrzebne kupiłam kolejne 2 tomy popularnej powieści "Greya" i? 

Nie żałuję! Książka jest fantastyczna, ekstremalnie wciągająca, pełna zawrotnych akcji, trzymająca w napięciu i niezwykle wzruszająca...



W drugim tomie Grey otwiera się niesamowicie przed panną Steele i wyjawia jej WSZYSTKIE swoje mroczne tajemnice. Z pierwszej części nie wiele wiemy o jego ciemnej przeszłości, a tu otrzymujemy odpowiedź na wszystkie nurtujące nas pytania. Bardzo się stara i zmienia nie do poznania, starając się tym samym zatrzymać ukochaną przy swoim boku. Z początku nie byłam pocieszona tą sielanką zaraz po pogodzeniu - zaczynało wiać nudą, aż tu nagle pojawia się Pani Robinson! Która stara się z całych sił zniechęcić Anę. Również barwną postacią w książce okazuje się być nie jaka Leila - była uległa Christiana. No i zaborczy szef, który liczy na coś więcej ze strony Anastazji - jak myślicie, co na to sam Grey? 

Jeśli ktoś z Was jeszcze nie czytał zachęcam gorąco! :) Warto przeczytać książkę przed filmem. Wiadomo w filmie niczym mnie już nie zaskoczą, ale będę mogła zobaczyć to nie tylko jak dotąd "oczyma wyobraźni", a na własne oczy - porównać i raz jeszcze przeżyć. Tymczasem zabieram się za trzeci tom i już nie mogę się doczekać, jednocześnie jest mi trochę smutno, że tylko 3 części powstały, buuu....

2 komentarze:

  1. Czytałam wszystkie, i trzeci tom mnie zawiódł. Zaczęło wiać kryminałem troszkę.. :) Ale końcówka - idealna, chociaż tak bardzo chciałam się dowiedzieć co było "potem" :)

    http://delightfulowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).