click me click me click me click me click me



20150602


Wulkan Semilac 022 i 042

autor:  Pudlo Manka

Od daaawna marzyłam o ombre na paznokciach... W Sobotę obiecałam sobie, że w końcu je wyczaruję. Jakie efekty? A no takie jak na poniższych zdjęciach. Zamiast ombre mam wulkan :P. Musicie jednak przyznać, że całkiem fajnie prezentuje się na pazurach :D. Na ombre zabrakło mi czasu... Może następnym razem! 

Poniższy manicure wykonuje się w ekspresowym tempie - najpierw maluję płytkę wybranym przez siebie kolorem, następnie na same końce nakładam kontrastowy lakier hybrydowy i za pomocą patyczków do odginania skórek tworzę artystyczny nieład w postaci kilku nierównych maźnięć i gotowe :).

Fajny pomysł na efektowy manicure, który zgarnia komplementy.


3 komentarze:

  1. ten kolor neon raspberry wygląda cudownie, lubię nim malować, zwraca uwagę i pięknie się błyszczy, zresztą jak wszystkie semilaci. Twój manicure wyglada bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na przypadkowe maźnięcia świetnie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).