click me click me click me click me click me



20150604


Versace, Bright Crystal Absolu EDP

autor:  Pudlo Manka

Uwielbiam zapachy Versace, są na mnie niezwykle trwałe i pięknie się rozwijają. Tylko raz zawiodłam się na Versace Woman... Zapach bardzo kwiatowo/mydlano/nijaki - przynajmniej na mnie. Ale dziś nie o tym! :)

"Grzybki" Versace coraz bardziej mi się podobają i kusi mnie żółta wersja :). Uwielbiam czarny, o którym pisałam tu i pokochałam mocniejszą wersję różowego. Uważam, że projekcja zapachów z tego domu mody jest naprawdę na fajnym poziomie.

Co do zapachu? Jest to intensywniejsza wersja popularnego Bright Crysta, któremu wg mnie brakowało "kopa" i charakteru. Wyrazisty, mocny, a zarazem baaardzo świeży i orzeźwiający. Zdecydowanie klasyfikuje się w kompozycjach wiosenno-letnich. W pierwszej fazie wyraźnie wyczuwana jest nutka granatu, malinki i piżma. Nie jest to jednak zwykły bezpłciowy świeżak, ponieważ jest uosobieniem elegancji i kobiecości. Kompozycja pięknie "tańczy" na skórze, i powraca do właścicielki przy każdym nawet najmniejszym ruchu. "Nosicielka" ciągnie za sobą długi ogonek, a sam zapach jest mega trwały - jak to Versace :). 

Buteleczka piękna, choć mogłabym się przyczepić do korka, wg mnie lepiej by wyglądał, gdyby był wykonany z nieprzezroczystego tworzywa. Atomizerek natomiast zasługuje na 6+, ponieważ rozpyla idealnie tworząc solidna mgiełkę.

Mój ulubiony zapach na lato, wart każdej złotówki.


1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).