click me click me click me click me click me



20150915


Look of the day

autor:  Pudlo Manka

Kiedy na zewnątrz robi się coraz zimniej, zazwyczaj sięgam mimowolnie po ciemniejsze rzeczy - taka kobieca logika o.O . Jesienna chandra obiawia się tak u większości z nas. Natomiast dziś zaszalałam i postawiłam na kolor od stóp do głów :D. Sweterek jest w neonowym koralowym kolorze, czego niestety nie widać na zdjęciach (strasznie ciężko było złapać ten odcień :/). Zestawiłam go z ulubionymi kolorowymi rurkami i od razu tak jakoś weselej na sercu się zrobiło :).


głupia mina part milion ;)
Sweter - Reserved - | Rurki - H&M - | Balerinki - Vinted - | Torebka - Michael Kors

4 komentarze:

  1. I właśnie w takich zestawach jest Ci najlepiej...

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna kolorystyka !
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Barwne zdjęcia, dzięki kreacjom jak i Tobie.
    Zapraszam również do nas, może coś akurat wpadnie w oko :)
    http://fadomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).