click me click me click me click me click me



20151029


Absurdy z internetu #2

autor:  Pudlo Manka


Dawno nie czytałam tych wszystkich absurdalnych haseł wyszukiwanych w google, stąd też moje miłe zaskoczenie jak po kilku minutach natrafiłam na takie oto perełki < 3. Nie mam pojęcia co mieli w głowie autorzy tych tekstów, a tym bardziej co wujek google poczynił, że skierował ich własnie tu :D. Wypowiedzi są oczywiście zachowane w oryginale:


fryzura wilma z flinstonow -
niee eee.... Aż tak źle z moimi włosami?

wąchanie balerinek -
sory nie dzisiaj

agnieszka manka sex -
nooo coraz ciekawiej yhym

blogi modowe dla nastolatek polskie 
jestem 25 letnią nastolatką  

do czego dodawać czubrzycę czerwoną - 
no do czego???

kobieta szynka warszawa - 
a widziałam, widziałam

mialam manko 40 zl - 
to niedobrze 

goronce piecdziesiontki -
sprawy nie znam

czy pomalować sufit na czarno -
jeśli chcesz mieć czarny, pomogłam?

najpiekniejsza pudlomanka - 
awwww, aj nułyt! < 3

skad wziac pieniadze blog - 
z internetów

długie włosy łonowe tak czy nie - 
tak kochani zapuszczajmy długie włosy na łonie < 3

ciasto dla wrednej tesciowej -
kaktuśnik

przytrzaśnienty paznokć drzwiami  - 
bolące pytanie google

lakier hybrydowy nie wysycha musze miec lampe - 
kochanie cierpliwości, kiedyś wyschnie! 

To chyba na tyle ;). Z miłą chęcią zajrzę tam jeszcze raz, zwłaszcza jak nie będę miała humoru :P. Google opanowało świat i ludzi którzy szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania. 

2 komentarze:

  1. hhahaha, uwielbiam takie absurdy.
    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog zapraszam na mojego
    Dopiero zaczynam może udzielisz mi jakiejś wskazowki
    http://wiktoriafashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).