click me click me click me click me click me



20160117


Olej Tamanu

autor:  Pudlo Manka


Olej Tamanu - kolejny naturalny złoty środek NA WSZYSTKO. Kwas kalofillowy i kallofilloidyna zawarty w olejku ma silne działanie przeciwzapalne i antybakteryjnie. Ponadto pomaga w walce z trądzikiem i świetnie radzi sobie z redukcją blizn. Intensywnie wzmacnia skórę i działa przeciwzmarszczkowo. Dzięki zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych takich jak kwas linolowy i oleinowy olejek ten pomaga skórze zarówno suchej jak i tłustej, a także zwiększa penetrację składników aktywnych w głąb skóry. Dzięki czemu silnie ją regeneruje i nawilża. 

Zdecydowałam się na olej Nacomi - 100 % czystego olejku tłoczonego na zimno. Co zadziwiające za aż 30 ml (dla porównania popularny z Paese ma tylko 15 ml i jest dwa razy droższy) zapłaciłam tylko ok 18 zł. Używam go na noc zamiast kremu, działa zbawiennie na moją kapryśną cerę. Ekstremalnie ją nawilża i odżywia, a rano skóra jest baaardzo delikatna i zregenerowana. Już dawno nie była tak wygładzona, zauważyłam również, że fajnie odblokowuje pory. Jak radzi sobie z drobnymi niespodziankami? Chyba dobrze, ponieważ od jakiegoś czasu na mojej buzi nie pojawia się praktycznie nic. Olejek jest bardzo wydajny, wystarczy kropla, by pokryć całą twarz i podbródek. Dla wielu miłośniczek tego cudowngo specyfiku zapach jest odpychający, porównują go do Maggi... Wiecie co? Mi on bardziej przypomina zapach lubczyka połączonego z orzechami laskowymi - ziołowo-orzechowy zapach, nie jakiś tam chemiczny. Co więcej mi bardzo przypadł do gustu! :) Małą ciekawostką jest to, że pod wpływem ciepła olejek staje się płynny, a od zimna bardzo gęstnieje. Lepiej rozprowadza się w tej pierwszej opcji, dlatego musimy dbać, o to by nam nie zmarzł :). Kolor ma ciemnozielony, jednak nie brudzi i nie zostawia zielonych plam.

Małym minusem jest opakowanie, a raczej brak jakiejkolwiek łopatki, czy pipetki do wydobywania produktu. Ja ułatwiając sobie życie użyłam pipetki z oleju z Bielendy. 

Używałyście? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).