click me click me click me click me click me



20160329


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Powracam po świątecznej przerwie, z outfitem właśnie z pierwszego dnia. Zdecydowałam się na moją ulubioną rozkloszowaną sukienkę, która jest niezwykle fotogeniczna. Pomimo pięknego słońca termometr pokazał maksymalnie 11 C, więc założyłam cieplejsze rajstopy i buty. Efekt końcowy jest zatem mocny i charakterny, skuszę się jednak późną Wiosną na wersję z lżejszymi butami i bez rajstop :). 

Jak Wam się podoba? 

3 komentarze:

  1. Fajnie kochana, jedynie co bym zmieniła to rajstopy.
    Mniej błyszczące:)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie rajstopy nie wyglądają dobrze są jedna za "ciężkie" - albo tak tylko wyglądają na zdjęciach.

      Usuń
  2. piękna wiosenna i jasna stylizacja, widać że i pogoda dopisała wysmienicie :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).