click me click me click me click me click me



20160424


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Jak co roku zrobiłam Wiosenne porządki w szafie. Wyciągnęłam całą zawartość i z bólem serca robiłam selekcję. To strasznie irytujące, że potrafię się przywiązywać do tak błahych rzeczy! Patrząc na tą górę ciuchów, które zajęły prawie połowę pokoju zadałam sobie pytanie - "czy aby na pewno potrzebujesz aż TYLE?" Poszło już wtedy z górki... Kobiety naprawdę nie doceniają zawartości swojej szafy, i MAJĄ SIĘ W CO UBRAĆ, tylko nie zawsze wiemy JAK łączyć i dobierać dodatki, by tworzyć nowe codzienne outfity. Na całe szczęście mam kogo obdarować, więc nie ma mowy o marnotrawstwie :) Myśl, że osoby obdarowywane ucieszą się, trochę zagłusza wyrzuty sumienia ;).

Przechodząc do rzeczy, dziś zdecydowałam się na beż z małym akcentem czerni. Właśnie robiąc porządki przypomniałam sobie o tych spodniach - przecież je uwielbiam, jak mogłam zapomnieć!... 

P.S. A Wy macie za sobą Wiosenne porządki? :)


2 komentarze:

  1. Ja zrobiłam selekcje w mojej szafie po ciąży :) bo noszę teraz ubrania o rozmiar wieksze :)
    A Twoje spodnie sz super dobrze ze sobie o nich przypomnialas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny na luzie look.
    Uczesana jesteś świetnie !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).