click me click me click me click me click me



20160626


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Mój kochany Brunsiu jest takim agentem, że jak tylko widzi aparat od razu rzuca wszystko i za mną biegnie ;). No i jak na prawdziwego królewicza przystało, jak tylko prosi się go do zdjęcia (po kilkuminutowej wolce by zszedł z kadru), ten się obraża i wygląda jakby robił to wbrew własnej woli :P. Także żebyście sobie nie myśleli, że nie chciał ze mną zdjęcia! :D

Wracając do outfitu - dziś wybrałam dziurawe rurki, które coś czuję tego Lata będą moją ulubioną parą dżinsów :). Zakochałam się również w espadrylach z Sinsay i ccc - nie ma wygodniejszych butów!

Jak Wam się podoba? 

Bluzka - Sinsay - | Kardigan - sh - | Rurki - Reserved - Espadryle - Sinsay

4 komentarze:

  1. Fajnie na luzie, jak cudowny psiak - kocham zwierzaki :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja. Wygląda dość swobodnie, wygodnie, ale nadal ciekawie i po prostu ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Espadryle przykuwają moją uwagę :) Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).