click me click me click me click me click me



20160719


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


W tym miesiącu zdecydowanie będą królowały outfity - wszystko za sprawą cudownego urlopu, którym się jeszcze do końca tygodnia będę delektowała :D. Chwilo trwaj! 

Ta piękna casualowa sukienka sprawdziła mi się idealnie na wieczorne wyjście - jest kobieco, ale i na luzie. Dżinsowa moda chyba nigdy nie przeminie, więc bez obaw i z moim rozgrzeszeniem możecie do woli kupować - "trast mi" ;).

P.S. Te piękne magiczne pasy na moich nogach, to po prostu odbijające się światło z komody. Mam je na każdym zdjęciu, dziwne - takie rzeczy nigdy mi nie umknęły (do dziś) :P.

Jak Wam się podoba?

Sukienka - George - | Tenisówki - Atmosphere

1 komentarz:

  1. śliczna sukienka jeansowa :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).