click me click me click me click me click me



20160721

Look of the day + Jak dojechać na wydmy ruchome

autor:  Pudlo Manka


Będąc w Łebie nie sposób ominąć tego magicznego i przepięknego miejsca - mowa oczywiście o wydmach ruchomych. Początkowo chciałam założyć jakąś fajną kieckę w nadziei na piękne zdjęcia, ale na całe szczęście zdrowy rozsądek wygrał i już po drodze wiedziałam, że casualowy look i wygodne obuwie były strzałem w dziesiątkę. 


Z naszej willi do wydm mieliśmy około 10 km, sposobów dojazdu jest kilka:
- własnym samochodem 
- rowerami
- melexem

Postawiliśmy na wygodę (przynajmniej wtedy nam się tak wydawało) i ruszyliśmy śmiesznym melexem! Koszt takiej przejażdżki w jedną stronę to 6 zł od osoby, czyli baaardzo korzystnie. Bardzo fajne jest to, że wyjazd był spod samego zakwaterowania, a czas oczekiwanie to jakieś 5-10 minut? Dumni z dobrej decyzji pognaliśmy 20 km/h do miejscowości Rąbka - na miejscu kupiliśmy bilet, który wyniósł 6 zł od osoby. Pięknym szlakiem pokierowani przez pracowników ruszyliśmy na PIESZO. Nie mieliśmy pojęcia, że do wydm będzie ponad 5 km! I tu mała dygresja - dlaczego nigdzie na oznakowaniach nie było informacji o km?! Dopiero za muzeum wyrzutni rakiet zauważyliśmy, że zostały jeszcze 2 km :P. Ok mój błąd, że tego wcześniej nie sprawdziłam, ale wydawało mi się, że nie jest tak daleko ;). Przyznam, że widoki były naprawdę piękne i ten cudowny zapach lasu, ale gdy w końcu dotarliśmy do celu, nikt nie miał siły na dalsze wędrówki po wydmach :P. Zgodnie stwierdziliśmy, że pieszej drogi powrotnej nie będzie i ustawiliśmy się w kolejce po bilet na melexa. Koszt takiej przyjemności to 15 zł od osoby, porównując nasz dojazd - to dość drogo, a przynajmniej prawie 3 x więcej. Z Rąbki do Łeby również pojechaliśmy melexem za 6 zł.

Po przeliczeniu ta mała wycieczka wyniosła od osoby 33 zł, a gdybyśmy zdecydowali się na dojazd pod same wydmy 48 zł. 


Jak Wam się podobają zdjęcia?




Tą piękną dróżką przewędrowaliśmy aż 5,5 km - język na brodzie i martwe nogi :P.

Tunika/Trampki - Sinsay - | Rurki - Reserved


No i te widoki < 3

3 komentarze:

  1. Jeszcze na studiach tam byłam, a to było dużo lat temu.
    Nic się to miejsce nie zmieniło.
    Nadal jest bardzo urokliwe.
    Super fotki !!!


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Kochana nie przesadzaj z tą odległością - Droga do Morskiego Oka ma ponad 9 km i jest znacznie bardziej wymagająca. Co więcej jest bez sensu bo dla kogoś kto idzie sobie hen hen w góry bo ani to ładne ani to fajne. Trzeba przejść żeby dostać się dalej i tyle.
    Takie są uroki Parków Narodowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo przyjemnie dopasowana

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).