click me click me click me click me click me



20160802


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


W późne Niedzielne popołudnie z okazji błogiego stanu leniuchowania, miałam okazję, żeby spojrzeć wstecz. Pod lupę poszła zakładka "Strój dnia" - zatrzymałam się na marcu 2014, nie chciałam więcej się cofać :P. Muszę, ale to muszę znaleźć złoty środek na ponadczasową modę, która będzie mi odpowiadała teraz, czy za 5 lat, kiedy kolejny raz się cofnę w czasie. Tak samo muszę popracować nad zdjęciami, pomimo tego, że mam naprawdę fajny sprzęt - nie zawsze wychodzą wystarczająco dobre. Złe oświetlenie potrafi popsuć nie jeden talent lustrzanki. Czas zatem zainwestować w oświetlenie, statywy i parasole :). Dzięki czemu, kiedy na zewnątrz będzie szalał deszcz, śnieg lub inne odchylenia od normy, Pudlo Manka zrobi outfit w domu i to SAMA :D. Ale ja nie o tym!

Tak bardzo odgrażałam się w kilku poprzednich odcinkach mojego małego blogowego serialu, że muszę upolować więcej maxi sukienek, tak dziś przychodzę z kolejnym łowem. Perełkę z dzisiejszych zdjęć upolowałam w jednym z Czaplineckich sh, a ta mała przyjemność kosztowała mnie jakieś 40 zł :P. 

Jak Wam się podoba?

Sukienka - sh - | Naszyjnik - Sinsay - | Torebka - Marks & Spencer - | Tenisówki - Atmosphere

1 komentarz:

  1. nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy - piękne :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).