click me click me click me click me click me



20160830


Masaż gąbką na sucho

autor:  Pudlo Manka


To nie tylko sama przyjemność po ciężkim dniu w pracy, ale także multum korzyści dla urody i zdrowia! Ciężko w to uwierzyć, ale masaż zwykłą szorstką gąbką na sucho, pobudzi nasze krążenie krwi (ja mam z tym ogromny problem), a dzięki temu wspomoże usuwanie toksyn z organizmu. Masz problem z wrastającymi włoskami? Masaż również Ci pomoże, bo wydobędzie włoski na zewnątrz. Nie wspomnę już, że to najlepsza walka z celulitem. Po prostu go rozbije i ujędrni naszą skórę. Pozbędziemy się martwego naskórka, co w efekcie da nam gładką skórę i IDEALNIE przygotuje ją do dalszych zabiegów domowych. Kosmetyki nałożone po takim masażu bowiem zadziałają jeszcze skuteczniej! 

Ważne, by przed samym "zabiegiem" dokładnie umyć ciało i zmyć tym samym pozostałości po balsamach, olejkach itp. Skóra musi być czysta i nie natłuszczona - tym zajmiecie się po masażu. Zaczynamy od stóp i przemieszczamy się wyżej, wykonując pionowe ruchy.

Do tego zabiegu możesz użyć również szczotki z naturalnego włosia (średniej twardości), a na nogi plastikowego masażera. Ja zdecydowanie najbardziej lubię moją gąbkę z Donegala. Nie muszę chyba przypominać, o regularnym jej czyszczeniu, nie chcecie chyba wprowadzić pod skórę miliona bakterii? :P

4 komentarze:

  1. Ja jakoś unikam gombek . Sięgam ewentualnie po myjki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś , ale się nie sprawdziło

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Have you ever considered about including a little bit more
    than just your articles? I mean, what you say is important and all.

    But just imagine if you added some great pictures or videos to give your
    posts more, "pop"! Your content is excellent but with images
    and video clips, this site could certainly be one of the very best
    in its niche. Superb blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. The graphics in this video game are pretty good overall.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).