20160830


Masaż gąbką na sucho

autor:  Pudlo Manka


To nie tylko sama przyjemność po ciężkim dniu w pracy, ale także multum korzyści dla urody i zdrowia! Ciężko w to uwierzyć, ale masaż zwykłą szorstką gąbką na sucho, pobudzi nasze krążenie krwi (ja mam z tym ogromny problem), a dzięki temu wspomoże usuwanie toksyn z organizmu. Masz problem z wrastającymi włoskami? Masaż również Ci pomoże, bo wydobędzie włoski na zewnątrz. Nie wspomnę już, że to najlepsza walka z celulitem. Po prostu go rozbije i ujędrni naszą skórę. Pozbędziemy się martwego naskórka, co w efekcie da nam gładką skórę i IDEALNIE przygotuje ją do dalszych zabiegów domowych. Kosmetyki nałożone po takim masażu bowiem zadziałają jeszcze skuteczniej! 

Ważne, by przed samym "zabiegiem" dokładnie umyć ciało i zmyć tym samym pozostałości po balsamach, olejkach itp. Skóra musi być czysta i nie natłuszczona - tym zajmiecie się po masażu. Zaczynamy od stóp i przemieszczamy się wyżej, wykonując pionowe ruchy.

Do tego zabiegu możesz użyć również szczotki z naturalnego włosia (średniej twardości), a na nogi plastikowego masażera. Ja zdecydowanie najbardziej lubię moją gąbkę z Donegala. Nie muszę chyba przypominać, o regularnym jej czyszczeniu, nie chcecie chyba wprowadzić pod skórę miliona bakterii? :P

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).