click me click me click me click me click me



20161127


Look of the day

autor:  Pudlo Manka


Przychodzę z moim Andrzejkowym outfitem - zdecydowałam się na klasyczną brzoskwiniową maxi sukienkę. Jest niezwykle efektowna, dlatego odpuściłam sobie jakąkolwiek biżuterię ;). Dzięki temu cały look wyglądał niezwykle elegancko, ale przede wszystkim lekko i kobieco. 

***

Dziś nie zwlekłam się z łóżka i dzielnie reprezentuję leniwą Niedzielę w mojej "lwiątkowej" jednoczęściowej piżamie z ogonem i nie wyglądam tak elegancko jak wczoraj O.o 
Jutro się ogarnę, obiecuję :P.

P.S. Właśnie spadł pierwszy śnieg < 3

Sukienka - ASOS -

1 komentarz:

  1. Cudowna sukienka, wyglądasz śliczniutko
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, są one dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszego działania :).